Handboek Huurders van commerciële huurwoningen

De Federatie Huurder Commerciële Sector heeft samen met de woonbond gewerkt aan een handboek voor de meer dan 1 miljoen huishoudens met een huurwoning in de commerciële sector.

Handboek Huurders van commerciële huurwoningen

De groep huurders in de commerciële sector groeit hard. Woon jij in de vrije sector of is jouw woning gereguleerde commerciële huur; dat is dit boek voor jou! In dit boek lees je over jouw huurrechten, regels waar ook jouw verhuurder zich aan moet houden, mogelijkheden op het gebied van onderhoud en verduurzamen en jou je samen met huurders gebruik kan maken van de rechten op basis van de Wet op het overleg huurders verhuurder.

Het boek is te koop in de webshop van de woonbond en zowel beschikbaar als gedrukt boek en ebook.