Voorstel Federatie HCS gaat verder dan initiatiefwet GroenLinks

De Federatie HCS is verheugd met het initiatiefwet van GroenLinks om de marktwerking in de vrije sector af te schaffen en het puntenstelsel door te trekken naar 250 punten. Maar de Federatie HCS stelt dat er meer nodig is.

Voorstel Federatie HCS gaat verder dan initiatiefwet GroenLinks

Het verschil is dat de Federatie HCS verder gaat en 300 punten heeft voorgesteld. Tijdens het debat in Pakhuis de Zwijger van 11 maart jl. bleek dat ook andere partijen het idee om de puntentelling door te trekken steunen. In ieder de PvdA en SP en mogelijk ook D66 en het CDA.

Lees hier over het initiatiefwet van Groen Links.