Federatie HCS ondersteunt actie Weg met de Wooncrisis van Woonbond en De Goede Zaak.

Bekijk de video ’Weg met de wooncrisis!’. Ben je het hiermee eens? Teken dan de petitie op www.wegmetdewooncrisis.nl en stem op 17 maart op een partij die de wooncrisis WEL wil oplossen. Alvast bedankt!

Federatie HCS ondersteunt de actie Weg met de Wooncrisis van de Woonbond en De Goede Zaak.

In bijgaande video de oproep van onze voorzitter, Wisso Wissing over het doortrekken van het puntenstelsel. De Federatie HCS wil de punten doortrekken tot 300, zodat huren tot plm. € 1.500 eronder vallen. De Federatie HCS wil gelijke rechten voor huurders in de vrije sector. Toegang tot de huurcommissie en af van de jaarlijkse verhoging van 1% plus inflatie. Eerst moeten ook de huren in de commerciele sector bevroren worden.

Video Block
Double-click here to add a video by URL or embed code.

Learn more