Huurders Java-Eiland stellen voor de huren de komende drie jaar te bevriezen

De Huurdersvereniging Java, één van de oprichtende organisatie van de Federatie HCS, heeft een huuradvies naar Bouwinvest gestuurd. De huurders stellen voor om de huren de komende drie jaar te bevriezen. Lees de brief aan Bouwinvest, waarin het voorstel gedetailleerd wordt onderbouwd.

Huurders Java-Eiland stellen voor de huren de komende drie jaar te bevriezen

HVJava-logo-L.jpg

De Huurdersvereniging Java, één van de oprichtende organisatie van de Federatie HCS, heeft een huuradvies naar Bouwinvest gestuurd. De huurders geven aan dat de huurstijgingen zijn doorgeschoten en dat de huren daarom op z’n minst bevroren zouden moeten worden. Gezien de oververhitte gekookte Amsterdamse woningmarkt stellen zij voor om de huren de komende drie jaar te bevriezen.

Lees hier de brief aan Bouwinvest, waarin het voorstel gedetailleerd wordt onderbouwd.