Bijeenkomst commerciële huurders in de Amsterdamse Aanpak Volkshuisvesting

De Federatie Huurders Commerciële Sector nodigt Amsterdamse huurdersorganisaties uit voor een digitale bijeenkomst op maandag 13 maart over de Amsterdamse Aanpak Volkshuisvesting.

Bijeenkomst commerciële huurders in de Amsterdamse Aanpak Volkshuisvesting

Het programma

De bijeenkomst staat in het teken van de Amsterdamse Aanpak Volkshuisvesting. In het najaar van 2022 is de gemeente Amsterdam begonnen met de voorbereidingen en nu ligt er een conceptplan. De bijeenkomst start met een informatiesessie over het conceptplan en blikt kort terug op de inzet en bijdragen van de Federatie HCS in de aanloop naar dit conceptplan. Welke belangrijke punten zien we terug en wat kan er beter in de stad voor huurders in de commerciële sector? Het tweede deel van de bijeenkomst staat vooral in het teken van samenwerken, ideeën uitwisselen en samen zorgen dat de stem van commerciële sector huurders duidelijk zichtbaar is in de toekomstige Aanpak Amsterdamse Volkshuisvesting.

Aanmelden

De bijeenkomst duurt van 19.30 tot 21.00 uur. U kunt vanaf 19.15 uur inloggen via de zoom-link die u ontvangt na aanmelding. U kunt u deelnemers van uw huurdersorganisatie aanmelden via:  https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZUkcOihqT0vGtKGNniXIOtvmHRurQlpa5E7. Hierna ontvangen zij automatisch een persoonlijke link voor de bijeenkomst.

Is uw organisatie niet zelfstandig of via Platform Bouwinvest aangesloten bij de Federatie HCS? De bijeenkomst is toegankelijk voor alle Amsterdamse huurdersorganisaties in de gereguleerde particuliere of vrije sector.

Vragen

Voor vragen kunt u terecht bij onze beleidsadviseur, Annedebora van Kooij, via advankooij@federatiehcs.nl