Bijeenkomst aangesloten huurdersorganisaties

De Federatie Huurders Commerciële Sector nodigt alle aangesloten huurdersorganisaties uit voor de
bijeenkomst op vrijdag 14 oktober in Amsterdam over actuele ontwikkelingen op huurbeleid.

Bijeenkomst aangesloten huurdersorganisaties

Het programma

De bijeenkomst staat in het teken van actuele ontwikkelingen op huurbeleid zoals goed verhuurderschap, huurprijsregulering, betaalbaarheid en maatregelen tegen energiearmoede. Wat staat er in Den
Haag op de politieke agenda en hoe kunnen huurdersorganisaties samen een vuist maken voor beter beleid?

Tijden

Iedereen is op 14 oktober welkom vanaf 15.15. Het programma duurt van 15.30 tot 17.00. Daarna is er een afsluitende borrel tot 18.00.

Locatie

De bijeenkomst is in het Ramses Shaffy Huis aan de Piet Heinkade 231 in Amsterdam. De ingang van de locatie is aan de zijkant (Klapmutsenveem).

Reistip

Het Ramses Shaffy Huis is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Vanaf Amsterdam Centraal Station kunt u met tram 26 reizen naar halte Kattenburgerstraat. Vanaf deze halte bereikt u de locatie binnen vijf minuten te voet. De reistijd vanaf Amsterdam Centraal is ongeveer 15 minuten.

Aanmelden

U kunt uw huurdersorganisatie aanmelden via secretariaat@federatiehcs.nl en voor vragen kunt u terecht bij advankooij@federatiehcs.nl.