Federatie HCS bij de Woonopstand in Rotterdam

De problemen van de wooncrisis zijn groot maar politieke oplossingen blijven uit. In het land is inmiddels een protestgolf aangekondigd. Vorig weekend was de Federatie HCS opnieuw met spandoeken bij het tweede protest, de Woonopstand, in Rotterdam.

Federatie HCS bij de Woonopstand in Rotterdam

Vorige maand was de Federatie HCS bij het woonprotest in Amsterdam. De problemen van de wooncrisis zijn groot maar politieke oplossingen blijven uit. Vorig weekend was de Federatie HCS opnieuw met spandoeken bij het tweede protest, de Woonopstand, in Rotterdam. In het land is inmiddels een protestgolf aangekondigd met volgende maand protesten in andere steden zoals Den Haag en Utrecht.

Den Haag

Het Woonverzet is op 14 november vanaf 14:00 op het Koekamp naast het Malieveld in Den Haag. Eerder deze week is de datum één dag later verplaatst van 13 naar 14 november.

Utrecht

Het Woonprotest Utrecht is op 21 november vanaf 13:00 op het Jaarbeursplein in Utrecht.

Zet die datum alvast in je agenda en neem je buren mee.