Bijeenkomst actueel huurbeleid in de commerciële sector

Op 14 oktober kwamen de aangesloten organisaties van de Federatie Huurders Commerciële Sector bij elkaar in het Ramses Shaffyhuis voor een bijeenkomst over actueel huurbeleid.

Bijeenkomst actueel huurbeleid in de commerciële sector

Voorzitter Janhuib Blans opende de bijeenkomst en beleidsadviseur Annedebora van Kooij besprak de actuele ontwikkelingen binnen huurbeleid zoals goed verhuurderschap, huurprijsregulering en betaalbaarheid. De politieke agenda is belangrijk voor huurdersorganisaties, dus hoe kunnen wij samen een vuist maken voor beter beleid? De bijbehorende presentatie kan je hier terugvinden.